Katolibanec

Katolibanec

katolibanec
Popularny prispevok :D
 
register
register | 17.12.2020 14:50

tiez nechapem... asi to ma poukazat na to ze za 4 minuty to videlo 440 ludi. a asi to ma evokovat, ze je to vela. neviem... :)

ale s tym textom suhlasim...


| 17.12.2020 17:52

Nemusim matovica, ale na aktualitach som pocuval rozhovor s nim kde to vysvetlil preco a ako sa teraz citi. Ano chova sa detinsky a je skoda ze viac nevazi slova, ale z toho co tam povedal, tak je jeho rozpolozenie pochopitelne. Na druhej strane ocenujem aj postoj sulika ku vztahu k matovicovi, ked si na sebe necha doslova aj drevo rubat :-D Jedine co si neprajem je navrat smeru a hlasu... nech sa vadia, robia cirkus... len nech nepustaju tych kleptokratov do vlady. Dufam ze zaludi so Seligom trocha podrasu, ked uz si saska zabila rajtarovo kridlo a ze v dalsich volbach bude aspon nieco na vyber


cannabis
cannabis | 17.12.2020 19:06

NONAME, takze vlastne Sulik bude musiet na sebe nechat a drevo rubat, len aby udrzal tuto vladu, aj keby kradla rovnako ako Smeraci? Alebo tu zase plati, ze cerveny zlodej kradne zle, ale modry dobre? A vo volbach na vyber stale mas, mozes si vyberat z obrovskej kopy zlodejov a diletantov.


| 17.12.2020 21:52

Ake kradnutie? Sulik uz bol raz pri polozeni vlady a odovzdani moci smeru. Co nasledovalo, stalo slovensko viac ako zaruky za grecko, kvoli ktoremu to cele vzniklo. Preto ocenujem Riska podrzbalonika, ze nejde cez ego ako vtedy, ale drzi vladu. A ze je tam kollarova banda? Ludia ju zvolili a stale lepsie ako smer+hlas+lsns


F-x
F-x | 18.12.2020 04:15

Pri tom odovzdavani moci Smeru nas bolo viac, konkretne vacsina volicov. Sulik priznal, ze podcenil hlupost nasich volenych zastupcov, ktori nevedeli pochopit, ze robi to co povedal, ze urobi a neodisiel pocas volby z volebneho salu, aj nasich volicov, ktori zvolili a 12 rokov pri moci drzali Smer. Ze vyjadrenie nedovery vlade nemusi znamenat predcasne volby je vidiet na jamkatom minulom premierovi. Za to, ako sa v tejto vlade ovlada, ma moju velku uctu, a preferencie naznacuju, ze to tak vidi viac ludi.


cannabis
cannabis | 18.12.2020 04:16

NONAME? Ake kradnutie? No rozkradanie verejnych financii. Alebo mas pocit, ze to Igorove testovanie bolo zadarmo?

Zaujimave je to, ze najprv napises, ze ked si konecne Sulik stal za svojim, nasledovalo to zarukou Grecka, ako keby si isiel tvrdit, ze keby vladu nepolozil, tak sa tak nestane. :D Akosi si sam odporujes.

Prave tam je ten problem, ze Risko potlaci aj vlastne nazory, len aby udrzal vladu za kazdu cenu a ostal pri moci a pri koryte. :D Risko co jedine za Radicovej vlady dobreho urobil, je to ze ju polozil na kolena a to znamenalo koniec zlodejov Dzurindu a Miklosa. Skoda len, ze takeho Riska nemal vo vlade aj Fico! :D

Kollarova banda je stale lepsie, ako smer+hlas+lsns? Si fakt zabavny, ked zase ides Ty na zaklade svojich osobnych sympatii a politickej prislusnosti urcovat, kto je lepsi zlodej a parazit. :D


cannabis
cannabis | 18.12.2020 04:19

A k tomu ovladaniu sa si ma rozosmial. Zase vlastne ide len o verejne peniaze a koryto, lebo ked niekto dokaze otocit a zabudnut na vlastne nazory a idealy len preto, aby ostal pri koryte, tak to tiez o niecom vypoveda. Vola sa to oportunizmus a Sulik sa ho musel naucit, pocas tych politickych rokov.

A co mna najvac zaraza ja to, ako delis volicov na hlypych a sam seba na nehlupeho. Pricom Ti hlupi vraj volia politikov ktorych neznasas, no a Ty mudry poukazujes na to, aky dobry politik je napriklad MIklos, alebo Sulik. :D Tvoja politicka prislusnost nie je znakom nejakej inteligencie, ale Tvojej politickej poplatnosti. :D


cannabis
cannabis | 18.12.2020 06:03

A len aby sme si rozumeli. Sulik nema podla mna zle niektore nazory, to netvrdim. Teraz Matovica pekne vytaca s nakupom antigenovych testov. Avsak ma uplnu pravdu! Ak sa ma robit nieco transparentne, tak to nemoze byt robene tajne, jak robil Igor prve testy. Takze tu so Sulikom suhlasim a jeho postov voci Matovicovi povazujem za spravny. A netvrdim, ze ma teraz povalit kvoli tomu vladu, len tvrdim ze uz zmenil svoje zasady. No a zasa v niektorych veciach je absolutne mimo, ako miniter hospodarstva.


register
register | 18.12.2020 06:58

cannabis ideees, davaj nech je zabava :)

pre istotu prilejem trochu oleja do ohna: aj podla mna je kollar stale lepsi ako koalicia fasisticko-mafianska. a to kollara naozaj nemusim.

ked uz sme pri tom polozeni vlady - ja preferujem ten pohlad co naznacil bezmenny. plus fakt, ze sa sas nenechala vydierat. v podstate ti co pad vlady zvaluju cisto len na sulika ho vinia z toho, ze sa nenechal vydierat. neda sa nespomenut, ze v programovom vyhlaseni bolo napisane ze euroval NIE. zrazu otocili vsetci okrem sas a vydierali ju. to kde sme? ved to je zakeracky hnoj pomaly na urovni smerohlasu...


neoklamatelny
neoklamatelny | 18.12.2020 07:36

Aj tak su vsetci fasisti mafiani a libelary!


Luqi
Luqi | 18.12.2020 09:40

len zlodejské prasce a ľudia s mentálnou retardáciou si želajú návrat Smeru a Hlasu k moci. 12 rokov nám tu vládla mafia. To hádam stačí.


| 18.12.2020 09:41

cannabis - testovanie nepovazujem za rozkradanie, a som rad ze ho vlada zrealizovala.

Ano k pad radicovej vlady v konecnom efekte sposobilo spojenie hlasovani ktore presadila Radicova a SaS neustupilo zo svjich principov. Zial v politike ak mas pevny princip, je to pre politickeho supera ciel na ktory moze nasadit paku. Ak si gumeny ako fico, tak nieje kam tu paku zapriet. Ostatne SaS vtedy cely cas hovorilo ze smer ako clen PES bude musie za pomoc grecku hlasovat, inak sa demaskuje ich clenstvo je ucelovka. Ked vsak doslo k spojeniu hlasovani, smer mal pre pes v rukach vysvetlenie, preco boli proti... atd... sas priemo nesposobila pad vlady, ale bola pri nom. Lahko sa ti utoci na niekoho kto dal svoje slovo a siel do dosledov. Dnes je SaS dosledna v tom, ze chce byt vo vlade a chape kto je Igor matovic. A zato im velka vdaka aj ked som ich nevolil.

Ano mas pravdu, volicov LSNS, SNS, Smer SD, HZDS a napriklad aj volicov SME Rodina povazujem za politicky nerozhladenych. Mam k tomu tieto dovody:
1. Pri osobnom rozhovore som zistil ze nemaju politicky rozhlad. Realne nesleduju co sa v tych stranach deje a nemaju predlad v realnom mechanizme fungovania tych stran a ich zaujmoch.
2. Niesu schopni ani ochotni z dlhdobeho hladiska sledovat vyhlasenia politikov a potom ich overovat z hladiska skutocnych cinov. Pripadne az do krajnosti odmietaju uz aj zverenjne veci ohladom rozporov v ich cinnosti.
3. Z vyssie uvedeneho - volici tychto sran niesu schopni v case volby dostatocne vyhodnotit vierohonost a realizovatelnost slubov ktore politici pred volbami komunikuju.

Z uvedenho hladiska nepovazujem za ich volbu rozumnu ale za intuitivnu, nedostatocne zdovodnenu a preto nie rozumom riadenu ale zjednodusene hlupu. Ano uvedomujem si ze to nieje pekne hovorit o skupine ludi ako o hlupakoch, ale ak sa s tymi ludmi rozpravas pochpis to sam.

Ad 6:03 s tym co pises sa ztotoznujem.


cannabis
cannabis | 18.12.2020 09:49

mily Register, keby si sa zabaval, tak reagujes inak. Vidim, ze som stupil na otlak, Tvoju ideologicko-politickemu presvedceniu. :D


register
register | 18.12.2020 09:52

Mas pravdu cannabis. Prosim nauc ma zabavat sa a ako to mam vyjadrovat. Prosim prosim prosiiiim :D


cannabis
cannabis | 18.12.2020 10:06

mily NONAME, zaujimave je to, ze testovanie nepovazujes za rozkradanie. Ani keby Ta jeden test stal cely majetok? Tu si treba uvedomit, ze ja neriesim testovanie samotne, ale sposob akym ho predviedli. Vsetko utajovat, potom od niekoho boh vie ako kupit testy a cele to organizovat pod ruskom tajomstva, tak to nie je forma ktora by sa dala nazvat transparentnou a da sa o tom tvrdit, ze sa tam nekradlo a niekto nenabalil. :D

Ja z principu povazujem akekolvek vlady za zle, no a je uplne jedno, ci vladol Meciar, Dzurinda, Fico, Radicova, Fico, Matovic,......, pri tomto zakonodarnom systeme sa aj tak nic nezmeni.

Komentoval si volicov stran niektorych stran, ale neriesis preco je to tak. Chces, aby volici stran zmenili svoje nazory a myslenie, ale Ty ho sam zmenit nedokazes. Si takyto kriticky aj k volicom SDKU, alebo SaS napriklad? Asi nie, lebo tam uz hraje velku rolu Tvoja ideologicka prislusnost. Preto na povazujem za ovce vsetkych, ktori veria politikom, veria politickym stranam, veria ich slubom, tvrdia ze su politici vierohodni, obranuju ich dlhe prsty a sposob akym rozkradaju verejne financie. Je zaujimave, ze niekoho volbu povazujes za intuitivnu, ale pritom sam mas politikov ktorych tu dokazes branit.

Ked som sa bavil s nejakou Ficoovcou, chcela odomna dokazy a sudne rozhodnutie o tom, ze je Fico zlodej. Ty si v tom istom rovnako argumentoval u Miklosa. Je zaujimave, ze sice pises o rozhladenosti, ale doteraz mi nikto z Vas privrzencov privatizacie logicky nevysvetlil, ako je mozne ze ked je stat zly vlastnik, uz je zazrakom dobry privatizer. Tam Ty vidis rozhladenost?

A ja SaS chapem, ako nejaku pravicovu stranu, ktore ma nejake liberalnoekonomicke idealy, ale casto im ich clenovia vobec nechapu.


cannabis
cannabis | 18.12.2020 10:07

register, preco by som Ta ja mal ucit nieco, comu si sa mal priucit uz davno?! :D Je to moja vina, ze si nejaky pomalsi?


| 18.12.2020 11:27

Super cannabis, cize podla teba kazdy kto sa ucastni volieb je vlastne hlupak lebo podporuje system. A ty si super ubermensch, lebo to vseto vidis. A co s tym robis okrem toho internetoveho partizanstva?

Za mna jedna poznamka v 1998 ked na slovensku vladlo hzds, sns a zrs, chodili sem demarse a nasa integracia bola ohrozena, unasali a vrazdili sa tu ludia s posvatenim vladnej moci, tak bolo dolezite ist k volbam a volit strany, ktore slubovali integraciu v eu. Tie strany svojim slovam aj dostali a preto sme dnes tam kde sme. Cize z mojho pohladu to kydanie ze vsetci su rovnaki a ze ist k volbam a volit nema vyznam neobstoji. To ze aj dzurindove vlady mali problem s korupciou, ano zial, to je choroba politickeho systemu, je dlhodoba, chroncika ale ukaz mi ktory system kde ma spolupracovat viacero ludi je proti tomu bezpecny?


| 18.12.2020 11:33

cize - napis ktory spolocensky system je voci korupcii zabezpeceny tak ze ho sam odporucas, alebo ktory system organizovania spolocenstiev by ju podla teba zvladol lepsie. Lebo kydat na politicky system je asi ako kydat na lekarov, lebo najviac ludi aj tak umrie v nemocnici a tajne pritom naznacovat ze nesmrtelnost by bola riesenim.
Jasne ano keby ludia boli nesmrtelni nepotrebovali by lekarov, lenze ludia smrtelni su a lekari vedia zivot zachranit, vyrazne ho predlzit a zial niekedy aj skratit. Aj medzi lekarmi je korupcia, aj lekari kradnu, aj medzi lekarmi su curaci tak ako medzi nami. Preto samozrejme je na mieste pracu lekarov skumat, preverovat, poukazovat ci na ludske stranky ich prace a zlyhania tak aj na odborne zlyhania. Ale rozpravat sa tu abstraktne o tom ze vsetci lekari su curaci a nepovedat ako sa maju teda chori liecit, to je presne ten sposob diskusie ktorym tu operujes a to mi nepride ako ferove pole na diskusiu. Snazis sa strielat na superovu branu, a pritom ty branu nikde nemas(sam riesenia nenavrhujes iba okolo abstraktne naslapujes)


register
register | 18.12.2020 11:46

bezmenny - pekne si to vsetko rozpisal, no zbytocne. cannabis nikdy nepochopi.


cannabis
cannabis | 18.12.2020 13:04

NONAME, znova mi vkladas do nazorov vlastne predstavy. Ja som nikdy nenapisal, ze nejaky volic je hlupak, ktory bezmedzne podporuje system. Ty si priesiel s delenim volicov na hlupakov a nehlupakov medzi ktorych si sam seba zaradil.

Medzi Meciarovcami a Dzurindovcami bol len jediny rozdiel, ze si Meciarovci mysleli, ze sa budu hrat na vlastnom piesocku, kdezto privatizovat chcelo vela zlodejov. A to nielen domacich, ale aj zo zahranicia. Zase Ti unika podstata, ze ked sa rozdavali nejake provizie z privatizacie, tak tie same od seba nespadli. Aj Hascakovi ich niekto musel dat. A to bol asi kto? Ten akoze dobry vlastnik, ktory vlastne korumpoval?

Ano, beriem vstup do EU ako pozitivnu stranku Dzurindovlad. Ale pokial to je to jedine, tak mas dost malo argumentov na to, aby to boli uz "lepsi", ako Ti ostatni.

A znova som ja nikde nepisal, ze kydanie a nevolenie nejako obstoji. Pisal som o tom, ze ked niekoho volis, mal by si byt kriticky. A ked sam nie si najviac kriticky k politikovy ktoreho si sam volil, ale ho takto obhrajujes, tak sa ani necujem, ze to na Slovensku takto vyzera.


cannabis
cannabis | 18.12.2020 13:07

No a k druhej Tvojej casti. Je ubohe porovnavat lekarov, ktori pracuju s nejakym parazitom, ktory sa chodi vyskierat do parlamentu za tisice euro. Neporovnavaj politikov s pracujucimi ludmi. Ak lekar nieco urobi zle, existuje urad pre dohlad na zdravotnou starostlivostou a hned ho vysetruju. Politikov vysetruje kto?

Ja diskutujem ferovo, len nevymyslam nejake porovnania, ktore nesuvisia. Tu je cely ten problem, ze ja volam len po vyvodzovani zodpovednosti voci politikom a Ty tvrdis, ze system kde raz za 4 roky vyhraj volby a mozes vsetko, je v poriadku. :D


cannabis
cannabis | 18.12.2020 13:13

register, no a co mam pochopit? Vasu politicku prislusnost a poplatnost? Vasu lasku k Miklosovi, ktoreho jedinou pozitivnou strankou je to, ze vlastne neyt jeho tak ani v EU nie sme. A to, ze kradol, alebo nechal kradnut? Ved to je drobnost.

Pripadate mi ako ked dochodca voliaci Fica obranuje Ficovu zlodejinu, no a odovodnuje to tym, ze je dobry lebo zaviedol trinasty dochodok. :D Este stale Ti to asi nedoslo.

Zacnite chlapci od seba, lebo ked chcete pozerat na politikov kriticky, mali by ste v prvom rade kritizovat tych, ktorych ste sami volili. :D A fakt sa nad tym zamyslite, ci by toto nezmenilo krajinu. Lebo jedine co som tu od Vas videl je to, ze ste nakydali na volicov inych ideologii, stran a nazorov, ale pritom ste presne rovnaki. Milujete svojho politika a ked Vam ho niekto skritizuje, ihned sa ponahlate ho branit! :D


| 18.12.2020 13:18

Stale si nenapisal aky system riadenia spolocnosti teda navrhujes. Vsak sa tu rozpis, ja si rad precitam tvoju predstavu riadenia verejneho zivota a roznych urovni zabezpecenia. Smelo do toho.


cannabis
cannabis | 18.12.2020 13:34

mily NONAME, ja som o tom tu uz davno pisal. :D Vola sa to priama demokracia. A formu si uz mozes vybrat jaku chces. Existuje to vo forme zavaznych referend. Vyriesis tam problem s konfliktom zaujmov, kde poslanci rozhoduju sami o sebe. U nas nic take neexistuje. Este aj to referendum nema pre politikov zavazny charakter. Sami rozhoduju o sebe, co je konflikt zaujmov. A potom chceme, aby to akoze dobre fungovalo a chodili to politiky cestni ludia?

A este co sa tyka ekonomiky. Ak sa chceme bavit o trhu, tak sa bavme o trhu a nie o fantasmagoriach, kde stat prinuti obcana platit rozne sluzby zo zakona a potom na tom necha akoze podnikat nejake firmy. Co je na tom trhoveho?

Pochopte, ze nas zdravotnicky system davno mali prekopat. Jednoducho stat by z dani platil zakladne zdravotne ukony pre vsetkych a nech si na to zriadi pre mna za mna aj statnu poistovnu, alebo specialny fond. A ked chces? Mozes si priplacat zdravotne poistenie sam u sukromnika. A nebudes mat len zakladnu starostlivost, ale budes mat platene vsetko co mas v poistke. Vlastnu izbu v nemocnici, bezplatneho zubara, pre mna za mna nech sa vsetci pobiju o zakaznika. Ale nech je to postavene na TRHOVYCH principoch.

Lebo ak Ti nieco stat nanuti, tak je to umela regulacia, nie prirodzeny dopyt, takze je to nieco neprirodzene, co nema s trhom nic spolocne. Ten musi byt vyvolany na tom, ze ja sam chcem za nieco platit a davat svoje prostriedky na vymenu.


| 18.12.2020 13:37

A v ktorom state funguje ta priama demokracia? Ja napriklad viem o strane v cechach ktora sa vola ze Usvit Priama demokracia. Ale je to len o tom ze pan tomio okamura vezme prispevky na politicke strany od statu, preperie to cez siet svojich firiem a ma z toho peniaze - tj cisty populizus so zistnym zaujmom. Je niekto na slovensku kto tieto myslienky realne predstavuje a presadzuje? Alebo je to len nejaka utopia ktoru sa tu nikto neopouksa realizovat a ako ano a pokusa sa - tak ake veci, kroky uz boli ucinene. Dakujem za peknu odpoved.


cannabis
cannabis | 18.12.2020 13:43

Pochop NONAME jednu vec. Ja nie som ani laviciar, ani praviciar. Nie som ani liberal, ani konzervativec. Jedine co som ochotny pripustit vo svojich myslienkovych pochodoch je ista forma technokracie, ktorej robi oponenturu ista forma humanizmu a skor sa rozhodujem medzi tym. Verim, ze ludia maju byt slobodni ale maju niest osobnu zodpovednost za svoje konania a to v kazdom povolani, poste, postaveni. A jedine co chcem, aby sme volali veci pravymi slovami. Nie tunelovanie, ale rozkradanie. Nie stat je zly vlastnik, ale politici su zlodeji. Nie nezavislost sudnictva na slovensku, ale samovlada sudcov. Nie diera v zakone, ale umyselna vynimka ktoru si niekto za financie vyloboval. Nie dotacie, ale moznost pre dalsie rozdavanie verejnych financii. A v kazdom pripade, nemoze byt nieco nemoralne a neeticke, ale zato legalne a legitimne. :D


| 18.12.2020 13:44

Ak to prezeniem, tak nejak sa mi javilo aj to maovicove olano - hlavne teda ked si sa pozrel na ten opakujuci sa vzorec, ze ho prakticky vsetci ludia po kazdych volbach opustia, on naberie novych. Samozrejme je to neporovnatelne, lebo kym matovicovi sa da aspon nieco uprimne verit, a skutocne bol aj pod tlakom octk za smeru, tak ten tomio to je cisty spekulant hrajci na kartu ako u nas hraje lsns.


cannabis
cannabis | 18.12.2020 13:45

https://sk.wikipedia.org/wiki/Priama_demokracia

:D Take mam Teba ucit? Alebo chces nejake odborne linky?


cannabis
cannabis | 18.12.2020 13:47

mily NONAME, ja si o Matovicovi nemyslim nic dobre. Len ako jeho volic Ti rovno napisem, ze som nikdy necakal, ze bude premierom, to ma prekvapilo najviac. Cakal som, ze bude viac takych ako som ja, ale ze s Igorom nikto vladu nezostavi, pripadne zostavi, ale bude krehka, lebo Igor je nevyspytatelny blazon. A predsa sa stalo! :D On dokonca vladu zlozil a vsetci ostatni, aby boli pri koryte ho nechaju vyvadzat. :D


cannabis
cannabis | 18.12.2020 13:50

takze mily NONAME, moj nazor na hlupaka volica je ten, ze nie ostatni su hlupi volici, ale v prvom rade ja sam. Som zodpovedny za to, ze je Igor tam kde dnes je a nemam problem priznat to. Budem aj ja musiet niest nasledky a necakal som to. Som teda hlupy volic, priznavam sa. A pretoze to myslim vazne, nedavam ziadne smajliky.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader